Abit KD7A - problem

Autor: Piotrek <pkmail_at_2com.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 12:30:28 MET DST

Witam,
Mam płytę Abit KD7A z procesorem Athlon XP 2000+ i problem polega na tym że
gdy CPU przekroczy temperaturę 55 stopni C to włącza się alarm i nie można
dalej pracować. Mam pytanie czy da się to jakoś wyłączyć i czy wszystkie
nowe modele mają tego typu zabezpieczenie. Wg mnie dla tego procesora taka
temperatura niczym nie grozi i alarm mógłby się uaktywniać przy 70 stopniach
C. Pozdrawiam.

Piotrek