Re: AMD Thorton a Thoroughbred

Autor: Bruno Ramone <ramones_at_op.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 11:15:58 MET DST

> No nie tak całkiem ;) Thortony (doczytałem się) mają cache
> oddziedziczone po Bartonach (czyli 512) tyle że połowa jest
> zablokowana. Podobno czasem można odblokować. Ciekawe czy komuś się
> udało?

mojemu bratu się udało. Na allegro swego czasu gośc sprzedawał malutkie
gumki z paskami miedzianymi - po nalepieniu na mostki cacheu, procek
identyfikował się jako barton i dostał parę procent wzrostu wydajności, a
temeratura wzrosła o 2 stopnie.
A to przy tych samych taktowaniach. Wiem, że po tej operacji łatwiej mu
było też cośik podkręcić, ale nie znam postępu prac - spadło moje
zainteresowanie :)

BR