Płyta główna kontra nagrywanie

Autor: farti <farti.nospam_at_gazeta.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 10:30:29 MET DST

Witajcie.
Mam problem z którym nie mogę sobie poradzić od dłuższego czasu.
Posiadam Win Xp + SP1. Sprzęt to Athlon XP 2500, Radek 9700 pro, Kingstone
512 na szynie 400 i Abit AN7...
No właśnie od Abita chyba się zaczęło.
Wymieniłem płytę główną na powyższą i okazuje się, że ten sam Nero oraz ten
sam Alcohol, który nieźle sobie radził na poprzedniej płycie z nagrywaniem
obrazów płyt teraz nagle nie potrafi tego robić.
Nie mogę nagrać obrazu płyty ani skopiować w locie jakiejkolwiek płytki.
Wszystkie inne opcje nagrywania działają - czyli wg mnie nagrywarka nie
padła, skoro nagrywa.
Pościągałem najnowsze stery do płyty, do nagrywarki, biosy itp. Niestety nie
dało to nic.
Czy ktoś z szanownych grupowiczów potrafi określić przyczynę tej jakże
irytującej wady? Albo ma pomysł gdzie szukać usterki? Bo ja już myślę o
oddaniu płyty do naprawy.
Mam pliki z logiem, ale nie chciałem od razu zamieszczać.
Jeśli ktoś by był zainteresowany i chciał pomóc to zamieszczę.
Przepraszam jeśli to nie ta grupa, ale powiem szczerze, że nie znalazłem
bardziej odpowiedniej.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

--
Pozdrawiam