Re: LCD 17 cali - gry, filmy, grafika - jaki polecacie?

Autor: MaYa <wojtekm_at_poczta.fm>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 10:27:55 MET DST

> grafiki (poprawianie zdjęć z
> aparatu cyfrowego)?

Witaj !

nie mam cen tych ekranow, ktore podales, ale z mojego doswiadczenia
graficznego i z tego co pewnie jeszcze uslyszysz od paru osob tutaj, lcd
kosztujacy ponizej 7k zł nie nadaje się do obróbki grafiki. "Popularne"
panele nie sa w stanie zachowac tak dobrze wiernosci kolorow, jak robia to
zwykle monitory crt. Jesli grafika i gry sa dla Ciebie priorytetem, wybierz
np. cos z Philipsa z serii Professional.

Zajrzyj na: http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=2018

No, szczerze mowiac, to nie wyobrazam sobie oddania zdjecia do druku, po
wczesniejszej obrobce na "tanim" (zaden nie jest tani, ale juz wiesz o co
chodzi) lcd.

pozdrawiam

wojtek