Re: dlaczego tak slabo - k.graf

Autor: Merlin <merlin0[NOSPAM>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 09:50:16 MET DST

Użytkownik "valdman" <valdman@op.pl> napisał w wiadomości
news:ciihv1$8e4$1@news.onet.pl...
> siemanko
> mam pytanie, moze ktos z Was bedzie wiedzial dlaczego
> tak slabo wychodza testy dla mojej karty.
> kupilem ati r9800pro (saphira) 256bit
> reszata kompa to barton 2.5 1826@2099 (11x190) 1.85v
> win xp prof., 512mb ramu infineon dual (2x256),
> epox 8rda+, lcd philips 17' 170s
> wynik dla 3dmark'a 2003 to 5584
> wg www.benchmark.pl mozna grac na ustawieniach "high"
> niestety ciezko tak grac (rozd. 1024x768).
> zainstalowane najnowsze sterowniki catalist'y
> z gory bardzo dziekuje za pomoc

Witaj,

Zapewniam Cię ze wszystko masz w porządku. Wynik w 3dmarku jest OK jak dla
tego sprzętu. Co do gier to przyjrzyj się ustawieniom antyalisingu przy
ale
i tak cobys nie zrobił to w doom3 na high nie pograsz bo masz zbyt malo
pamieci na karcie i w komputerze. Do high potrzebujesz 1GB Ramu i 256 w
grafice. W sumie to nie wiem o jaką gre Ci chodzi.

--
pozdrawiam
Merlin