Re: Wymiana wentylatora w zasilaczu

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 03:22:15 MET DST

(...) wrote:

> a arctica jedynie podłączyłem w miejsce,
> gdzie poprzednio był wpięty wentylator oryginalny i obroty, wg. 'monitora'
> systemowego, spadły (w porównaniu z podpięciem na płycie głównej);

tak tez myslalem - masz teraz po prostu /podwojny/ noisekiller -
wbudowny w wenty i dodatkowo zasilacza tez - to dodatkowo spowalnia
obroty. jesli bedziesz chcial wylaczyc jeden z nich starczy ze
zmostkujesz np. kawalkiem kabelka punkty mocowania termistora (czujnika
temp.) na samym wentylu (pod naklejka jesli to nowsza wersja Arctica)
albo w zasilaczu (z reguly czujnik jest przyczepiony na radiatorze i
podlaczony do tej samej plytki z elektornika sterujaca obrotami co
wentylator - w /wiekszosci/ standartowych przypadkow mozna nawet
"brutalnie" wyciac czujnik i polaczyc pozostale po nim kabelki).

> pozdrawiam

pozdrawiam

--
            * older futhark