Re: armada 4220t - problem z dyskiem;

Autor: Mikee <mpazur_at_o2.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 03:13:51 MET DST

Dnia Sat, 18 Sep 2004 09:37:06 +0200, na pl.comp.pecet
napisałeś(aś):

> heh;
>
> sorry, ze zasmiecam forum pytaniem o taaak stary
> komputer ;-) ale: mam klopot z HDD; otoz dysk

Też mam troche lat a mysle, ze jeszcze pożyje.

> ten dziala pieknie, gdy jest jedna partycja o
> rozmiarze calego dysku; jezeli probuje jednak
> zakladac partycje za pomoca PArtitionMagic, to
> po zakonczeniu operacji wyrzuca "write failed";
> i na dysku jest kaszanka;
>
> dysk to jest 800MB Hitach; wykonalem dedykowany
> przez producenta DriveFitnessTest i wyszedl OK,
> zrobilem nawet "erase disk" /czyli LowLevelFormat/;

Formatowanie niskopoziomowe sie robi jak pól dysku złapie bad
sektory...

> problem pozostal; czyzby niekompatybilnosc
> PartitionMagic7.0 DOS z tym komputerem ??

W BIOS'ie jest włączona ochrona boot sectora przez zapisem. W
ramach ochrony dla wirusów. A jak nie to nie wiem. Nie dawno
formatowałem 1 G Seagate'a w notebooku z pentium 200 pqmagiciem
z 2002 roku (nie wiem co za numer). Mikee