Re: sorry za lamerskie USB1.1 - 2.0

Autor: von <antyspam_at_mydomain.com>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 22:53:50 MET DST

> ja bym wnioskowal dokladnie odwrotnie, bo gdyby nie bylo standardu 2.0 to po
> propsyu pisalo USB, ale glowy nie dam :)
>
> pozdrawiam
> Tomek

Ja poszedłbym nawet dalej. Skoro nie ma napisane, że to USB 1.1 to
możliwe, że jest USB 1.0 (czy jakie to tam było przed 1.1 :P). Ale
wróżką nie jestem. Myślę, że najłatwiej byłoby sprawdzić specyfikację
płyty u producenta - w sieci. Albo przynajmniej model zarzucić na grupę.

pozdrawiam

--
von
vjo[małpka]poczta[dot]onet[kropka]pl