Re: k7vta3+120 gb Maxtor = lipa

Autor: galu <galu_at_niespamuj.gdynia.mm.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 16:53:20 MET DST

Ja napiszę tylko, że parę dni temu kupowałem Barracudę 120GB (też 8MB
cache) i zainstalowałem ją w komputerze opartym o płytę DCS K7TA na
chipsecie KT133 (starszym od Twojego) z kontrolerem jeszcze ATA66 (mogę
sprawdzić symbol układu)! Rok produkcji płyty: 2000, BIOS też 2000 (nie
aktualizowany!) i wszystko działa bez problemu. Dysk wykrywany jest
poprawnie i chociaż w "splashscreenie" BIOSu zamiast 120GB widnieje 120MB
to nie ma to żadnego znaczenia dla pracy dysku.
Z tego, co się dowiedziałem, w wypadku dysków większych (160GB) nie
obeszłoby się bez aktualizacji BIOSu ale działać też by działały.

Pozdrawiam,
Galu.