Re: Wymiana wentylatora w zasilaczu

Autor: dr_Ab Michal <adres.w_at_stopce.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 15:08:21 MET DST

kamtzu wrote:

> zalezy jeszcze jaki masz obieg powietrza w budzie itp...mysle
> ze bedzie ok, u mnie chodzi na Athlonie 1333@1400, w tej chwili
> mam 49stopni.. choc w sumie od czasu jego zalozenia nie testowalem
> jeszcze na wielogodzinnym maksymalnym obciazeniu....

no ja tez mam teraz 49 stopni, a obieg chyba nie jest zły, bo procek
znajduje sie między zasilaczem który odciąga powietrze, a pustą wnęką 5
calową po starym CD-Romie.

Zastanawia mnie tylko jedno, czy lepiej zeby ten cooler odciągał powietrze z
radiatora czy zeby na nie dmuchał? Bo aktualnie dmucha na radiator, bo tak
działał poprzedni.

Aha, dla tych co sie zastanawiają nad tego typu podmianką, to naprawde
polecam. Opłaca sie zainwestować te 28zł i nie slyszeć wogóle kompa.

Pozdrawiam,
dr_Ab Michał

--
http://www.citydesign.pl