Re: 100 czy 85hz ?

Autor: Ksiaze Ciemnosci <Ksiaze_Ciemnosci_666_at_yahoo.de>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 14:56:21 MET DST

> g.... prawda jeśłi to prawda co piszesz to masz coś nie tak z monitorem ,
> koko ludzkie nie widzi migotania od 72hz a w szczególnych przypadkach
75hz,
> wiec wszystko powyze nie sprawia już żadnego problemu. polecam troche
> poczytać sobie zanim palniesz glupote pod tytułem widzę miganie w 85hz
;-).

nie pouczaj mnie co mam czytac, dla mnie roznica jest widoczna i wyraznie
odczuwalna, szczegolnie jesli chodzi o stabilnosc obrazu - obraz przy 85 hz
minimalnie drzy i nie mowie tego na podstawie tylko swojego wlasnego
monitora, o tym jak bardzo 85 hz jest dla mnie uciazliwe po
kilkunastogodzinnej pracy juz pisalem przy 120 hz wszystkie objawy JAK REKA
ODJAL

> Co do odświeżania 85 czy 100 to na moim highscreen kupionym 6 lat temu
jest
> roznica miedzy 85 a 100 (1024*768) ale tylko w jakosci, obraz w 85hz jest
> bardziej wyraźny , wiadomo stary monitor z plamka0,27.

jesli obraz jest niewyrazny w wysokichc zestotliwosci odswierzania a efekt
poglebia sie po zastosowaniu wysokich rozdzielczosci to wina prawdopodobnie
lezy po stronie kiepskiej karty graficznej, na ktora prawie nikt nie zwraca
uwagi kupujac komputer do pracy biorowej