Re: Wymiana wentylatora w zasilaczu

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 12:34:21 MET DST

(...) wrote:

> lepiej podpiąć do gniazdka na płycie , chyba że zasilacz ma własną regulację
> obrotów; swojego arctica podłączyłem w zasilaczu (feel 300W) - obroty
> spadły do ~1400rpm (gdy miałem podpięty na płycie - ok. 2100); nadal mam
> monitoring ilości obrotów - do pin3 podpięty mam tylko żółty kabel;

na podobnym modelu feel'a 300W (wersja z pasywnym PFC) po wymianie na
Arctica obroty ksztaltuja sie 1600-1800 w zaleznosci od temp. w
pomieszczeniu. z tym ze oryginalny wbudowany uklad noisekillera
zasilacza jest zmostkowany/wylaczony z gry. czy ta roznica 1400/2100 u
ciebie wynika z tego ze przy podlaczaniu wentyla w samym PSU /nie/
mostkowales noisekillera i podlaczales Arctica pod niego?

> pozdrawiam

pozdrawiam

--
            * older futhark