Re: nagrywarka cdrw - ktora?

Autor: Sledziu <Bono_at_autograf.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 12:24:07 MET DST

Jak chcesz miec swiety spokoj to odradzam LiteOn'y i Lg. Niby sa dobre ale
czesto sie sypia....a z korekcja bledow to u nich roznie.
Mialem 2 liteony x48, 2 padly w ciagu roku.
Mam obecnie Sony 230E i jestem z niej naprawde bardzo zadowolony.
Fantastyczna korekcja, czyta nawet plyte przejechana gwozdziem :P
I zaznacam ze nie wypalam plyt calymi tubami, ale uzywam jej tez jako
normalnego cd-romu.... mialem juz 4 cdki w ciagu 2 lat i kazdy po pol roku
mial problemy z plytami. A nagrywarki jednak radza sobiee z czytaniem o
wiele lepiej...i co wazne Dluzej :)
Dobre sa tez TDK no ale ciut drozsze.
ALe Soniacz to swietny sprzet - Polecam