Re: Asus A7N8x-E Deluxe i GeForce2 MX200

Autor: Mikee <mpazur_at_o2.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 11:11:05 MET DST

> Jeśli planujesz dalszą rozbudowę (kolejne dyski), to można
> zainteresować się modelem Chieftec 420 W (HPC-420-302-DF):
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6068
> Ta maszyna poradzi sobie z naprawdę potężną konfiguracją. Ja
> mam właśnie tego.
>
> A powyżej 300 zł to już pułap dla prawdziwych pasjonatów, więc
> może niekoniecznie powinieneś się nimi interesować. Gdybyś
> należał do tej grupy miłośników zasilaczy, nie zadawałbyś teraz
> tego pytania, bo już dawno widziałbyś co chcesz sobie kupić :)

Całkowicie wystarczy Ci (i na przyszłość) porządne 360W (np.
Chieftec ATX-1136H). Na takim zasilaczu (dopóki go nie spaliłem,
ale przez własną głupotę) idealnie chodziło: Asus z serii jak
Twój (z LAN, audio i modem wyłączone), Barton 2500+ XP na 233
FSB, 1G pamieci, dodatkowy kontroler PCI RAID ATA-133, Augidy,
karta TVR, modem (sprzętowy), analogowa AV, Matrox 550, dwa
Seagaty Barr7, SpinPoint i bardzo stary dysk 4G w kieszeni
(nawet nie pamiętam jaki), DVD-RW, CD. Wiatraki w zasilaczu
kęciły zawsze wolno, więc się nie przegrzewał. Napięcia OK .
Cichy. Zadnych zwisów.
No chyba, że planujesz GeForce'a z tych, od których świato
przygasa. Mikee
Może mi zapłacą za tego posta?