Re: Kupie laptopa - ale jakiego? AMD czy Centrino?

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 09:23:05 MET DST

Ryszard Caucee wrote:

> Kupie laptopa jak w temacie, może być składak.
> Cena około 5 - 6 tys.
[...]
> Przepraszam jeśli to jest dla kogoś spam. Zakładam, że znajdą się na grupie
> osoby zainteresowane np. ktoś zawodowo się tym zajmuje lub mają znajomego
> zajmującego się tą dziedziną i chcą mu dać szansę trochę zarobić.

czy na chwile obecna w Polsce ktokolwiek zajmuje sie zawodowo
/tzn. mam na mysli oficjalna dzialanosc/ robieniem notebookow
skladakow na zamowienia w liczbie: jedna sztuka ??

pytam z ciekawosci, bo wydaje mi sie, ze raczej nie; i chyba
byloby to kompletnie nieoplacalne; i jestem prawie pewien, ze
nikt tego nie robi;

adas;