Re: problemy z Neo

Autor: Coach <_at_>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 01:40:00 MET DST

Dnia 17 Sep 2004 23:08:00 +0200, leffort napisał(a):

> Witam,
> U siostry jest Neo i jak się sprawdza stan połączenia to pojawiają się błędy w
> pozycji odebrano i Neo ciężko chodzi tzn. strony się wolno wczytują. Zastanawiam
> się czy to jest wina systemu (winxp prof)czy sprzętu (modemu, albo po stronie
> operatora). Dodatkowo w połączeniach (netstat) wykazuje próbę łączenia z
> komputerem 65.75.178.80:13000 (wysłano_syn), ale na razie nie zidentyfikowałem
> co to za ścierwo. Może ktoś będzie w stanie mi cos podpowiedzieć.

NTG
To grupa o sprzęcie, ale zerknij tu:
http://www.puma.terramail.pl/porty.htm

wywal tego trojana, postaw firewall (polecam Kerio) i się przeskanuj czym
tylko możesz (na początek MKS online, adaware), updatnij system (tylko nie
do SP2).

I pamiętaj Neo, 20 minut w matrixie bez zabezpieczeń i dopadną cię agenci.

c.