# Kontroler PCI/COM/LPT na ISA w Windowsie #

Autor: Jarek M. <dlugijm_at_o2.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 21:24:17 MET DST

Mam komputer Pentium 200MMX z upalonym portem COM. Mam tez kilka starych
kontrolerow na ISA, konkretnie to Goldstar Prime 2C i Winbond 83757.
Moje pytanie jest takie: czy da rade odpalic to na Win ME? Probowalem to
tak na szybkiego sprawdzic ale efekt marny, konflikty albo przed startem
systemu albo po zaladowaniu Windowsa. O ile znalazlem dobre opisy zworek to
wlaczalem tylko COMy reszta na DISABLE. (serownikow nie znalazlem, tylko
WIN 3.11).
Moje pytanie jest takie: czy jest szansa zeby to gralo? Jesli tak to jak to
ustawic (BIOS, IRQ, przestrzen adresowa, itp)