Re: Wymiana wentylatora w zasilaczu

Autor: dr_Ab Michal <adres.w_at_stopce.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 20:25:17 MET DST

Sniper wrote:

> A jaki masz procesor? Bo u mnie na Athlonie 1800+ okazał się za
> słaby i musiałem kupić Arctic Copper Silent 2:
> http://www.arctic-cooling.com/en/products/copper_silent2r2/

No wlasnie w tym problem, ze mi ten zestaw nie wejdzie, bo mam niecałe 7 cm
między płytą a rogiem zasilacza, myślałem o zakupie Slim Silent PRO TC:
http://www.arctic-cooling.com/en/products/slim_silent_pro_tc/

Ale nie ma go na allegro ani w prolinie :/ Moj procek to tylko 1200 Duron,
wiec raczej Fun Pro sobie poradzi (teraz mam 43 st. C), prawda?

Pozdrawiam,
dr_Ab Michał

--
http://www.citydesign.pl