Abit NF7-S vs Epox 8rda+, pomozcie w wyborze.

Autor: g!b <gibson_at_space.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 19:15:56 MET DST

Witam,
Wybieram sie jutro na WGK, po nowy zestaw, ale wciaz nie moge zdecydowac
sie, ktora plyte wybrac, ba co gorsza nie wiem jaki procesor bedzie dla nich
najlepszy w rozsadnej cenie ok 300-360zł.
Płyta Epoxa jest o ponad 100zł tansza od Abit'a, ale za to ma gorszego
soundstorma (a na dzwieku mi zalezy, poniewaz nie mam S.B.). Wiem, ze obie
plyty nadaja sie swietnie do o/C. Do tego chce kupic 512ddr(400mhz) i tutaj
pojawia sie kolejny dylemat - kupic jedna kosc, czy wybrac 2x256 zeby
wlaczyc tryb dual channel... Oczywiscie pamiec bedzie firmowa, mysle ze
Kingston bedzie wporzadku.

Problem jest w tym, ze wczesniej upatrzylem sobie Bartona 2500+, ale z tego
co widze, weszly nowe procesory o nazwie AMD Sempron. Co sadzicie o tych
procesorach? mnie sie wydaje, ze sa one dosc slabo podkrecone fabrycznie..

Z gory dzieki, za wszelkie sugestie co do dobrania optylanych elementów.
Na te 3 podzespoły mam do wydania ok ~1200zł.

pozdrawiam.
g!b