Re: Czy warto ?

Autor: Fiodor <fiodor_at_fiodorecja.org>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 17:47:26 MET DST

> Witam,
> Uparłem się na zakup na allegro i proszę o opinie, czy warto. Nie znam
> sie zabardzo.

Przede wszystkim zalezy od kogo kupujesz. Ja zawsze kupuje od pewnych
sprzedajacych (jak ma SS to juz w ogole brak watpliwosci). Jesli kupuje od
niesprawdzonych kolesi to tylko jakies pierdoly (np. ostatnio wentyl na
karte graficzna, Linux Mandrake 10.0 (10CD) bo nie chcialo mi sie sciagac
;P) . Ostatnio akurat sobie budowalem kompa i na Allegro kupilem procesor,
512 RAMu i obudowe - wszystko jak najbardziej OK, chodzi wporzo i juz poszly
pozytywy. Tydzien temu kupilem tez dosc porzadny i warzacy ponad 15 kg
subwoofer i nigdy nie widzialem tak profesjonalnego i pancernego opakowania
paczki :P . Ogolnie mam prawie same mile doswiadczenia z Allegro. Z tych
mniej przyjemnych to raz (niedawno) kupilem Nokie 3310, ktora miala byc w
pelni sprawna, a okazalo sie, ze raz dziala a raz nie i dawno, dawno temu
jeszcze podobny numer spotkal mnie przy zakupie drukarki, ale z wlasnej
winy, bo moglem nie kupowac od goscia, ktory mial zaledwie jedna czerwona
gwiazke. Ogolnie bardzo polecam, tylko pilnuj sie i nie kupuj od
niesprawdzonych sprzedawcow! Lepiej niekiedy na tym samym towarze doplacic
10 czy 20 zl, ale miec pewnosc ze dostaniesz to co kupiles.