Wymiana wentylatora w zasilaczu

Autor: dr_Ab Michal <adres.w_at_stopce.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 16:51:25 MET DST

Witam,

Zakupiłem sobie wentylator Arctic-Cooling Fan Pro TC i sie tak zastanawiam.
Moge go podpiąć w zasilaczu, uciąć końcówke i polutować kabelki. Ale mam też
wolne na płycie SYSFAN i myślałem zeby go tam wpiąć i mieć kontrole obrotów
w biosie. Co wy na to? Bedą jakieś komplikacje w zasilaczu, ze np. nie
bedzie wykrywał działającego wentylatora, albo coś w tym stylu?

Pozdrawiam,
dr_Ab Michał