Re: notebook - prosba o opinie

Autor: T. <cashu_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 14:47:16 MET DST

Daniel H. wrote:
> ma usb 2.0 x 3
> jest nowy ze sklepu (2 lata gwarancji)
> cena brutto
No to ok.

> ale jak z jego konfiguracja? (procek, grafika?)
Procek lepszy byłby ULV czyli takie jak dają w centrino (np 1,4GHz) ale ten
jeśli jest mobilny (a z opisu wynika że tak) to też będzie ok. Z grafiki to
zdajsie lepszy byłby GForce, ale jeśli masz zamiar grać to od razu kup
blaszaka. W tej cenie to można najczęściej kupić kompy z mobilnym celeronem,
czyli shitem jakich mało. Ten notebook w tej cenie to BARDZO tanio (jak na
nowy ze sklepu). Używany można kupić ok 500-1000 taniej, a tu masz prosto ze
sklepu więc warto chyba zapłacić tą kasę. Jeśli chcesz nowy - wg mnie warto.
Jeśli chcesz używany to można kupić coś fajniejszego.

CHWILA, właśnie jeszcze raz spojrzałem na tą stronkę i jest tu INNY siemens
niż dziś rano. Dziś rano był tam jakiś nieco inny sprzęt. Napisz jeszcze raz
o jaki komp DOKŁADNIE chodz. Bo ten ma inny, proc, grafę i ma 4x USB (2.0).
To co napisałem odnosiło się do PIV jakie widziałem tam dziś rano. A
przynajmniej tak zapamiętałem.

T.