Re: Pasta termoprzewodzaca

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 14:01:05 MET DST

*Tomek* napisał:

> ok jak mi powiecie jeszcze jak to sie robi to bede szczesliwy ,
> uzywam outloka [...] i nie mam pojecia jak to sie tam konfiguruje

Rozumiem, że chodzi o Outlook Express? Bo Microsoft Outlook
dołączony do pakietu Office nie potrafi subskrybować grup
dyskusyjnych.

O konfiguracji OE poczytaj tutaj:
http://usenetowa.lameriada.com/index.php?dzial=oe
http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm#dw
http://republika.pl/gliniecki/oe.html
http://evil.pl/pip/OE.html
http://www.it-faq.pl/DesktopDefault.aspx?tabid=321
http://tinyurl.com/4k2ag

A netykietę masz tutaj:

http://klub.chip.pl/wincat2/news/netykieta.htm
http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
http://www.grush.one.pl/netykieta.html
http://www.prw.waw.pl/grupa.php?dig=netykieta&page=2

> pozatym to ta stara wersja , bo najnowszy outlok mi sie
> chrzani uruchamia 5 min itd)

To zainstaluj jakiś porządny czytnik. Polecam 40Tude Dialog.
Tutaj poczytasz jak go skonfiguraować:
http://usenetowa.lameriada.com/index.php?dzial=dialog

> A przy okazje jak zrobic ta coske jak Ty masz ze sprzetem itd??

Wszystko przeczytasz w linkach, które ci podałem. W tym przypadku
chodzi o sygnaturkę.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/