Re: Legalnosc instalacji Windows w firmie przez kogos -Pomocy!

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 13:40:54 MET DST

Dnia Fri, 17 Sep 2004 13:25:48 +0200, Jacek Maciejewski wystukał(a):

> Panów z biura od piractwa albo panów gliniarzy mało zainteresuje
> licencja Microsoftu :) Im trza udowodnić że to nie pirat, czyli co
> musisz pokazać? Oryginalną płytę CD oraz fakturę ze sklepu :)

nie no pewnie!!! Jakby tak było to zgodne z prawem byłoby kupienie windowsa
OEM (samej orygnalnej płytki) na allegro od kogoś komu padł np. dysk z
którym go kupił jeśli oczywiście ten ktoś mógłby wystawić fakturę.

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM,