Re: Problem z monitorem

Autor: Michał Kaliński <kalin2.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 11:26:51 MET DST

Bernard <Bernard@somewhere.net> napisał(a):

> Zasilacz, głośnik lub jakieś inne urządzenie blisko tyłu monitora. W
> złośliwym przypadku może to być nawet np. mały zasilacz (taki jak
ładowarka
> do telefonu) wetknięty w gniazdko za ścianą.

Podlaczylem inna karte graficzna do mojego komputera, problem nie zniknal.
Zalozmy rzeczywiscie, ze mam sasiadow ktorzy maja przykladowo dokladnie pod
komputerem mikrofalowke, albo inne zrodlo mocnych fal, co ja mam wtedy
zrobic jesli nie moge przestawic komputera w inne miejsce (male mieszkanie).
Czy jest jakis tani sposob izolacji?