Re: Problem z monitorem

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 02:16:32 MET DST

Fri, 17 Sep 2004 00:02:38 +0000 (UTC), na pl.comp.pecet, Medloc napisał(a):

> Witam, kupilem monitor Belinea 10 30 55 i mam z nim taki problem, ze przy zmianie rozdzielczosci
> ekran monitora robi zmienia swoja wielkosc i ksztalt tak ze trzeba recznie w OSD za kazdym razem
> dostosowywac te parametry. Czy wiecie co z tym zrobic, zeby wyswietlanie bylo stale?

w wiekszosci nowych monitorow ustawienia wyswietlania dla roznych
rozdzielczosci oraz czestotliwosci odswiezania zapisywane sa w pamieci.
po jednarazowym ustawieniu tego dla danej rozdzielczosci powinno to zostac
zapamietane. a wiec jesli juz ustawiles jakas rozdzielczosc, ustawiles
ksztalty, potem przelaczyles na inna i powrociles do poprzedniej to obraz
powinien byc taki jaki ustawiles. sprawdz! ;)
Jesli tak nie jest to poszukaj w osd opcji save settings lub cos w tym
rodzaju.

--
Pozdrawiam, Robert Borkowski.