Re: EPoX EP-8K7A+ + Irda

Autor: śledzioo <sledz09_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 23:12:25 MET DST

> Prawda, ale muszą być spełnione dwa warunki:
> 1. włączyć obsługę w BIOS (jak dobrze pamiętam "Uart Mode")
> 2. prawidłowo podłączyć piny do złącza na płycie (świecenie
> diody i nagrzewanie się modułu oznacza złe podłaczenie - kolejność
pin)

1. W Biosie mam ustawione standart wiec chyba jest w porzdku.

2.Rzeczywiście diodki sobie świecą, a moduł się podgrzewa :-D
Probowalem (chyba) wszystkich kombinacji-nic nie pasuje :-(
Pytanie: Czy po restarcie XP wykryje mi Irde TYLKO gdy bedzie dobrze
podlaczona? I jak to bedzie wygladac?(wyskakujaca dymka przy win_zegarku?)