szumy

Autor: dalmashin <d-a-l-m-a-s-h-i-n_at_w-p.p-l>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 22:34:25 MET DST

od kilku dni mam strasznie denerwujace mnie szumy w glosnikach. zwiazane
sa one zdecydowanie z aktywnoscia dysku twardego bo gdy chodzi zmienia
sie ich natezenie. nic nie zmienialem w kompie, szumy pojawily sie same.
moja plyta to epox 8rda+ i dzwiekowka jest zintegrowana. jezeli ktos wie
jak usunac te szumy to czekam niecierpliwie.

--
hey!
dalmashin@usun.to.wp.pl