Re: 2 partycje po 60G czy jedna 120G

Autor: Marcin <lupus_at_poprostu.net>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 20:41:05 MET DST

> Podziel /2. A podział linuksowy masz prawidłowo? Bo to wpływa na prędkość
> tj. umieszczenie partycji / i SWAP.
swap mam na na pierwszym obszarze dysku zaraz pozniej \

jak jest w koncu z tym podzialem? bedzie duzo ronica ? bo prawde mowiac
denerwuje mnie fakt ze np jedna mam ok 80G filmow i musze miec je roze...e
na roznych partycjach

badz co badz jedna partycja to duza wygoda a co do porzadku na dysku i
robienia na wszystko oddzielnej partycji (filmy, muzyka,...) jak napisal
kolega w poscie ponizej to juz zupelnie tego nie rozumie