Re: Pytanko o Notebooki

Autor: marcin.d <teddy-boy_at_o2.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 20:00:43 MET DST

> Mam prosbe i pytanko zarazem - czy znacie jakies sklepy internetowe gdzie
> ich ofercie znajduja sie naprawde wypasione notebooki - chodzi mi o takie
> notbooki, ktore moglyby spokojnie zastapic dosc mocnego desktopa i byc
przy
> okazji w pelni mobilnymi :) - Cena mnie raczej nie odstraszy.
>
> Prosze o pomoc.

Zobacz sobie an stronie firmy Karen www.karen.pl
Maja sporo towaru i wszystko mozna kupic (czy raczej zamowic, bo tak sie
nazywa ta opcja) przez neta.
Jak szukasz wypasionego sprzeta to popatrz na HP i Delle, mnie te ceny
niestety wystraszyly (tych ropoeych modeli) bo akurat tez szukam jakiegos
notebooka. Pare tanszych modeli tez sie tam znajdzie
Inni na pewno dorzuca inne strony

pozdr.