Re: Pytanie do specow - wypalone piksele a promocja Iiyamy.

Autor: Artur Marianski <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 19:33:17 MET DST

Witam

W artykule cibc38$h81$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Onufry Zagłoba z adresu <pipeman@o2.spamusuń.pl> napisał(a):
> Witam.
>
> Mam pytanie związane z wypalonymi pikselami w monitorach LCD. Iiyama
> ma teraz promocje i w niektórych sklepach można kupić LCD z wypalonym
> jednym , dwoma pikselami po obniżonej cenie ale z pełną gwarancją i
> serwisem. Znalazłem model E430 za 1700 (normalnie 2100). I teraz jest
> pytanie. Czy jeśli na starcie jest wypalony piksel to oznacza że ten
> konkretny LCD ma predyspozycje do wypalania pikseli? Czy będzie efekt
> lego i w krótkim czasie będę miał więcej złych pikseli?
> Dziękuję z góry za odpowiedź.

Wiesz co, jesli dostajesz pelna gwarancje, to dla Ciebie nawet lepiej by
bylo, zeby pojawil sie w krotkim okresie czasu wysyp bad pikseli, bo wtedy
bys mogl spokojnie reklamowac i dostac zupelnie nowy panel, prawdopodobnie
bez zadnych wypalonych pikseli :)
Chociaz masz bardzo male szanse na taki wysyp.

Pozdrawiam.

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *