EPoX EP-8K7A+ + Irda

Autor: śledzioo <sledz09_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 18:37:05 MET DST

Mam plyte glowna podaną w temacie i chce za pomoca Irdy zgrac na kompa
zdjecia z komorki (SE t68i)
Irda ma dwie "dwudziurkowe"(dwa kabelki) wtyczki. Na plycie bolcow jest 5.
Jak to podlaczyc?
Czy swiecaca dioda w Irdzie oznacza od razu, ze jest prawidlowo podlaczona?
Mi ta diodka sweci ale sama Irda nie dziala. Mam XP'ka wiec powinna sie sama
zainstalowc(przynajmniej wykryc), pradwa?

Help please