Rwie sie dzwiek GIGABYTE 8S655TX ULTRA

Autor: Marcin Ewski <lastdigital_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 16:20:34 MET DST

Sprzet jest nastepujacy:
Plyta glowna GIGABYTE 8S655TX ULTRA na chipsecie SIS655TX.
Procesor Intel4 Prescot 2.8 ( 1MB cache )
Karta Graficzna NVIDIA GeForce FX 5200
512 RAM ( 333 Mhz )
Dysk twardy Serial-ATA 200GB Maxtor
DVD-RW + -/CD-RW ASUS / IDE
Karta muzyczna jest zintegrowana firmy Realtek 5.1, uzywam driverow z strony
GIGABYTE (Realtek WHQL)

Sytuacja wyglada nastepujaco
Gra sobie jakas mp3, jesli zaczna kopiowac jakies pliczki z CD na dysk
zaczyna mi sie rwac myslalem na poczatku ze to moze byc problem z UDMA
sprawdzilem wlaczylem ale niestety nie pomoglo.
Jesli chociaz troszke obciaze system to odrazu dzwiek sie rwie czasem
zawiesza sie calkowicie.

Nie mam zabardzo pomyslu co moze byc przyczyna, moze ktorys z grupowiczow sie
spotkal z takim przypadkiem. Bede wdzieczny za wszelkie opinie i pomysly.

pozdrowienia
Marcin