Re: cooler do sapphire radeon 9100

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 15:45:49 MET DST

> Tylko nie używaj oleju jadalnego - to już ostateczność. Poszukaj
> lepiej oliwki do maszyn/rowerów lub oleju silnikowego.

Ja też tak robiłem (Radeon 8500 Sapphire). Efekt mizerny.
Usunąłęm wiatrak, prostopadle do karty zamocowałem wiatrak 80mm i mam
spokój (ok. 1 rok). Wiatrak przykręcony do śrub mocujących karty PCI.

Na Radeonie 7500 usunąłęm wiatrak i chodzi od roku.
Próbowałem Radeon 8500 bez wiatraka, ale o mało co się nie poparzyłem
o radiator, po wstawieniu wiatraka 80mm można ręką dotknąć radiator na
karcie.

--
Józef