Re: HP5150 - paski na zdjęciach :/

Autor: Szczur <szczurman_at_WYTNIJTOo2.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 12:34:37 MET DST

Byl 16 wrzesień (czwartek) gdy o godz. 1:13 rosi napisal(a):

Witam, skoro jestesmy przy temacie hp 5150 to moze moglibyscie mi pomoc.
Zdarzylo mi sie, ze podczas drukowania wciaglo mi kartke. Wyjalem ja,
wcislem przycisk "wznow", ale to nic nie pomoglo. Dioda "wznow" ciagle miga
i niechce drukowac. Nie pomoglo tez dluzsze odlaczenie drukarki od pradu.
Jesli ktos spotkal sie z tym problemem i ma jakis pomysl jak temu zaradzic
to bede bardzo wdzieczny.

--
Pozdrawiam, [Szczur]
"O jak dobrze być pierdolniętym w glowe. Patrzeć na czarnobiały świat,