Re: Wycisn±æ wiecej

Autor: geos <geos_at_nowhere.org>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 12:26:23 MET DST

Osadnik wrote:

> Hmm Mam CPU PIII Slot1 450 MHz na Matsonic 7192S (Bios updated)
>
> I teraz Zagadka, Przez mno¿nik nie da siê krêciæ (tzn zablokowany chyba
> jest). Jest Za to zmian aPrêdko¶ci / magistrali szyny, jak zwa³ tak zwa³, no
> i s± warto¶ci 100, 103, 112, 133 MHz,jednak na 133 Wysiada ca³kowie bos siê
> automatycznie resetuje. Nie jest to wina Temp poniewaz Bez wiatraczka na 112
> MHz (504MHz) Jest temp w 100% 35 stopni. Jednak Trochê bios i Sandra
> zani¿aja wynik bo mo¿a sie wyra¼nie poparzyæ od radiatora. Naprawde nie da
> siê troch ewycisnac? Nei ma jeszcze kasy na nowe cacko a naprawde
> [...]

jesli masz P3 450 z serii SL35D to sa to tak naprawde P3 600
"downbinned" przez intela (podobnie jak jedna z wczesniejszych serii PII
266). ogromna wiekszosc z nich fruwa lekko na 600 z mniejszym lub
wiekszym wspomaganiem przez regulacje napiec. majac takiego procka
mozesz zwrocic jeszcze uwage na kosci cache -- najlepsze sa neca.
niestety, wystepowaly w dwoch czasach dostepu, nie pamietam dokladnie
oznaczen (chyba A36) byla najlepsza do podkrecania. wiecej info
znajdziesz w sieci :)

pozdrawiam
geos