Re: porownanie zasilaczy

Autor: Pafnucy <c-b_at_NEIN-FUR-SPAMo2.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 12:21:55 MET DST

Halo, in news:ciboet$lcj$1@nemesis.news.tpi.pl, mdzw hat geschrieben:

> 1.NeoTEC V4200 420W
> 2.QTEC 550W 2WEN. ZŁOTY ACTIV PFC Auto-AFC
> 3.Q-TEC BIG FAN 400W Activ-PFC Auto-AFC USilent
> 4.CHIEFTEC 420W HPC-420-302-DF BOX

Numer 2 i 3 można od razu wyrzucić z zestawienia bo to złom.
Zastanawiałbym się nad wyborem pomiędzy 1 i 4 zwłaszcza że są w
podobnej cenie. Ten NeoTEC wygląda bardzo porządnie
( http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=10389&sid=1 )
aczkolwiek nie mam żadnych osobistych doświadczeń. Ostatnia pozycja na
liście to klasyka i wystarczy przejrzeć archiwum żeby sobie wyrobić
opinię na temat tego zasilacza. Podsumowując - 1 albo 4.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Now playing: Slayer [Seasons in the Abyss] Born of Fire