Re: Drukarki 600 a 1200 dpi ?

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 12:12:28 MET DST

żuko / Shark von Cygnus wrote:

> Gdzie się coś takiego kupuje?

wszedzie gdzie /profesjonalnie/ regeneruja kartidze - np. ja kupowalem
na allegro. wazne zeby uzywali porzadnych pigmentowych tuszy (polecam
VisionTech, odradzam Print-Rite wystepujacy chyba tez czasem pod nazwa
Miller). dobrze tez jesli uzywaja kartidzy regenerowanych po raz
pierwszy (chyba tzw. klasa 1A). ew. jak sie ma dobra wlasna
niezaschnieta glowice mozna ja podeslac/oddac do ponownego napelnienia.

pozdarwiam

--
            * older futhark