Re: [OT] Creative

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 12:00:51 MET DST

archie napisał:

> W Mozilla Thunderbird nic mi sie nie rozwala. A wszyscy tak chwalą
> to 40Tude.

To przejrzyj archiwum na googlach i zobacz gdzie trafiły jego posty.
Zobacz również, gdzie trafił twój.

Nawiązując do 40Tude - ja sobie doskonale radzę i nie mam żadnych
problemów, choć przyznam, że rozsypywanie wątków jest irytujące.
Nie przeszkadzało mi to jednak do momentu, gdy musiałem coś odszukać
na googlach - wtedy okazało się, że to nie tylko 40Tude głupieje.
Mikee do każdego tematu dopisuje [PECET] i przez to robi się niezły
bajzel.

Jeśli chodzi o Mozillę - nie wiem czy pracowałeś w innych
czytnikach, czy jest to twój pierwszy poważny czytnik po OE. Ja
siedziałem na Mozilli przez pół roku i IMHO jest to najgorszy
czytnik na jakim pracowałem. Zaliczyłem OE, Mozillę, The Bat!,
Gravity, Forte Agenta, XNewsa i obecnie 40Tude. Każdy miał jakieś
problemy, ale na obecnym pracuje mi się najwygodniej. Natomiast
Mozilla bardziej mnie irytowała niż OE, który po wgraniu wszystkich
łatek i sprzężeniu z OE PowerTool działał naprawdę bardzo sprawnie.

--
                        Pozdrawiam, Sniper