Re: Monitor HP 21"

Autor: Jarek_F <paihiwo_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 09:00:08 MET DST

Użytkownik "Tomasz Jurgieleiwcz" <tom@a3.pl> napisał w wiadomości
news:t7pgk09rv371hjlo1ti5hj6pp540ql85ab@4ax.com...
Takie monitory
> kupowane z reguły przez zawodowców i są intensywnie eksploatowane. Na
> rynek wtórny wracają często pomimo agonalnego stanu.
 No właśnie. Tego sie troche obawiam. Podobno monitor sprowadzony jest z
Niemiec, gdzie stal sobie w banku. Wydaje mi sie ze takiego monitora nie
uzywa sie do pracy a raczej stoi gdzies w holu banku i sluzy jako panel do
wyswietlania informacji, reklam itp. i pewnie pracuje tak 24 godziny na
dobe.
Dzisiaj bede go ogladal i puszcze na nim Nokia Test ale szczerze mowiac nie
korzystalem z tego programu i zdam sie raczej na wyczucie i skupie sie na
jakosci wyswietlania poszczegolnych testow.
Z drugiej strony zastanawiam sie nad sensem kupna tego monitora. napalil sie
na niego moj kolega ktory obrabia grafike i duzo pracuje we Flashu. Wydaje
mi sie ze jest to za duzy monitor ktory raczej bedzie meczyl przy pracy. 19"
jest ok. ale 21 " to moim zdaniem za duzo. Rozdzielczosc robocza jest grubo
ponad 2000 ale ile na ile to sie nie znam na tym. 2XXX x 1XXX ?
Pozdrawiam