Weisza sie myszka i klawiatura

Autor: Bodzio <marbel_at_prosat.nie.lubie.spamu.net.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 08:48:13 MET DST

Witam.

Od jakiegos czasu dreczy mnie pewna rzecz. Postaram sie to w miare
dokladnie okreslic.

Mianowicie co jakis czas pika glosnik systemowy (jeden krotki dzwiek) i
wtedy myszka na kilka sekund sie zacina. Co wiecej, kursor w wiekszosci
przypadkow sam idzie w prawy gorny rog ekranu i zamyka mi biezace okno :|
I wtedy kursor stoi, myszka zawieszona. Jakby tego bylo malo, to w tym
samym momencie wiesza sie klawiatura, i pozostaje tylko restart. Usunalem
wtedy kat. Win i Program Files, zainstalowalem system, kilka dni byl
spokoj no i pozniej znowu sie zaczelo. Sa dni, ze bardzo czesto sie to
powtarza a niekiedy rzadko.

Wirus, trojan - to raczej nie wchodzi w gre, sprawdzalem.

W takim razie jaka moze byc przyczyna ? Czyzby znow uszkodzil sie jakis
plik systemowy, jezeli mogl sie wtedy popsuc ? Mam Win ME, nie mialem z
tym nigdy wczesniej problemow.

Pozdrawiam.
Bodzio