Re: WinFast TV 2000 XP Expert - dzwiek

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 08:32:50 MET DST

> Zamierzam kupic tuner TV - WinFast TV 2000 XP Expert,
świetny wybór!

> jednak przeczytalem
> wiele komentarzy ze karta ta ma kiepski dzwiek, szczegolnie FM.
Eeee tam, chyba to nie prawda. Jak masz mocny sygnał to dźwiek jest ok i FM
i TV.
Ale nie zapominaj o tym, że nawet tuner Technicsa postawiony nakompie (nie
mówiąc już o wsadzaniu go do środka) odbiera "trochę gorzej"....

> Teraz mam dylemat kupic te karte?? A moze jakas inna??
Nie ma innej sensownej, w zbliżonej cenie a lepszej!

PS.
Po zakupie od razu zapodaj najnowszy driver i stery ze strony leadteka

--
Mariusz