Re: canon i865; epson r300

Autor: rosi <keyser.sozeNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 01:03:35 MET DST

Dnia 2004-09-15 17:15, Użytkownik Wojtek napisał:

> Zastanawiam sie nad kupnem drukarki. Mam dylemat miedzy w/w drukarkami i
> ewentualnie tanszym epsonem r200.
> Jest ktos w stanie mi powiedziec czy ktoras z drukarek (moze wszystkie) jest
> sprzedawana razem z doloczonym kompletem tuszow?
> Interesuje mnie tez porownanie epsona r200 i canona i865 - znaczna roznica w
> cenie, a jaka w jakosci druku?

ja jestem starym wyga na canonie i sie za nim opowiem... kazdy canon ma
zasobniki pelne, nawet najtanszy i250, co wynika z wbudowanego systemu
szacowania ilosci pozostalego tuszu... modele i560+ maja bezbarwne
zasobniki i raczej tlumaczenie klientom dlaczego tam nie bylo pelnych
zasobnikow, mogloby przyniesc wiecej szkod jak pozytku, a cena
zaoszczedzonego tuszu... smieszna...

i865 ma krople 2pl, co jest jej bardzo duzym atutem przy drukowaniu fotek...