Re: Sniper Sniper Sniper

Autor: Mikee <mpazur_at_wp.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 00:46:21 MET DST

> Możesz mi wyjaśnić po co modyfikujesz tematy postów? Rozwalasz po
> kolei wszystkie posty na grupie.

Pelna skrucha. Zakladam, ze masz racja. To jest pierwsza grupa dyskusyjna
od pieciu lat, na ktora pisze. Wtedy pisalem pine'em pod unixem, teraz
i.Scribe pod XP. Prawdopodobnie nie umiem sie nim poslugiwac. Gdybys
mogl mi napisac co zrobic, zeby bylo dobrze bylbym wdzieczny. Chyba,
ze chodzi o to, ze pisze nie na temat - z tym sie nie zgadam.
Wpisz jakis wyrozniajacy sie temat np. same wykrzyniki.
Oczywiscie bede wdzieczny za rade o kazdego na mpazur@wp.pl

Wbrew pozorom post jest zwiazany z lista. Tak mysle. Mikee