Re: Pasta termoprzewodzaca

Autor: Tomek <ftomekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 00:34:20 MET DST

czyli twierdzisz ze jak "zatopie' athlon 2500 barton w pascie termo
przewodzacej to lepiej bedzie sie chlodzil???
bo w tym przypadku pasta zadziala jak kocyk i bedzie ocieplac procesor, wiem
bo mialem taki problem u kumpla , ale to bylo z rok temu a i jeszcze jedno
to byla PASTA SILIKONOWA H (dalej nie wiem)
jak tylko posmarowana na stykach proc/radiator to ok ale zatopienie dawal
wrecz Przeciwny efekt
Tomek