Re: Drukarki 600 a 1200 dpi ?

Autor: Yogiii <yogiii_at_hot.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 23:49:35 MET DST

Uzytkownik "lew" <lew666@op.pl> napisal w wiadomosci
news:ciad7b$16i$1@news.onet.pl...

> IMHO zasychaja /zwykle/ atramenty, jesli chodzi o pigmentowe to nie
> spotkalem sie z tym zjawiskiem nawet przy BARDZO rzadkim korzystaniu.

tusze pigmentowe to chyba tylko sa w epsonie ja mialem HP
ale sa tez inne wady np glowice itp a i wydruki tez maja wady
ale mniejsz o to
jak wszystko - ma swoje zalety i wady
znalazlem tanio drukarke laserowa Samsunga ML-1710
wydaje sie byc to ciekawym rozwiazniem dla mnie szczegolnie za cene 499zl
(brutto)