[win2k]Problem z grafika 3d

Autor: LETki <l_e_at_WYTNIJtlen.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 23:18:55 MET DST

Witam,
mam problem - mój wind2000 nie chce wyswietlac grafiki 3d ( wiesza się
lub restartuje).
Konfiguracja kompa to gigabyte 7vzm, duron 700, gf2.
Na stronie windowsupdate - znalazłem łatkę, która poprawia współpracę
windy z chipsetami via. Niestety łatka nie instaluje się - działa tylko
z sp1, a ja mam teraz sp4. Sciagnałem i zainstalowałem juz wszystkie
mozliwe łatki dla tego systemu, hyperion 4in1 jest zainstalowany a stery
NVidii to wersja 41.09 (directx 9c - ale z 7b też nie działało)
Czy pomoże jak zainstaluję xp?
Nie mam juz pomysłów czego jeszcze spróbować - zwracam się więc z prośba
o porade do Szanownych Grupowiczów ;).
Z góry dzięki za pomoc,
pozdrawiam

LETki