Re: Problem z podniesieniem Celerona D 2,4/256/533

Autor: Yacho <yacho_WYTNIJ__at_100tka.net>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 23:00:35 MET DST

Użytkownik "antyspamer" <czesloveWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:493f.000007ab.4148a421@newsgate.onet.pl...
> Witam,
> staram sie ten proc podnieść na dwóch płytach na Shuttl'u AV49VI i MSI w
> ktorej obecnie działa mi p4 1,6. Płyta Shuttla i celek jest dziś świezo
> zakupiona. W płycie tej bezproblmowo rusza p4. Niestety po włozeniu celka
czy
> to do Shuttla czy MSI wiatraki się kręcą ale dalej ciemno. Na koniec
> zaryzykowałem i odpaliłem proca bez coolera a on ku mojejmu zaskoczeniu
jest
> ciągle zimny. Czy Waszym zdaniem proc nadaje się do serwisu czy poprostu
nie
> [...]

Na jakich chipsetach te plyty? Celeron D jest oparty na prescottcie j esli
plyta nie obsluguje Prescotta
to Delerona tez raczej nie bedzie... nie wiem jak bylo z Prescottami na i845
(chyba nie wszystkie obslugiwaly - fixme)
Ale tak naprawde mozesz byc pewny tylko z i865 (fixme)

Na wszelki wypadek pobierz nowe Biosy do obydwu plyt - obsluga tego Celka
zostala wprowadzono b niedawno

Jeszcze raz Powtarzam - Celeron i Celeron D to BARDZO rozne procesory i to
ze twoja plyta obsluguje stare nie znaczy ze nowe pojda :/

--
Yacho