Re: Drukarki 600 a 1200 dpi ?

Autor: Yogiii <yogiii_at_hot.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 22:34:02 MET DST

Użytkownik "Polar" <wawa197@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cia6oe$bjq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> hmmm - tanie lasery ... nie dziękuje
> zobacz lepiej ile kosztuje bemben oraz toner ....i po jakim czasie trzeba
je
> wymienic ...

toner przy moim drukowaniu i tak starczy mi na okolo 2 lata
( wydajnosc okolo 2-3tys stron ) a beben nie bedzie na 10 tys stron
to zanim tyle wydrukuje to minie z 5 lat a wtedy zmienie drukarke na
kolorowy laser :)
zalezy ile drukujesz
laser jest lepszy jesli nie drukuje sie czesto w stosunku do plujek
ktore po kliku dniach niedrukowanai zasychaja i trzeba ze 2 - 3
strony wydrukowac dla rozruszani drukarki
( przynajmniej takie mam doswiadczenia )