Komputer prawie sam się restartuje

Autor: TomSi <sorry_at_nomail.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 22:36:48 MET DST

Witam
Po tym jak nacisne jakis przycisk w Windowsie 2000 (z myszki lub
klawiatury) , zamykajacy aplikacje albo po prostu uruchamiajacy jakas
funkcje programu (np. w IE strzalke przejdz do strony) to komputer mi sie
restartuje.Wyglada to zupelnie tak jak bym reset nacisnał (blyskawiczny
restart a potem przy uruchamianiu scandisck). Problem pojawia sie z rozna
czestotliwoscia czasami przez 2 tyg. mam spokoj, a czasami zdarzy mi sie 2
razy w ciagu dnia. Z tego co pamietam zaczal sie pojawiac dopiero po tym jak
przesiadlem sie z Win98 na 2000.Poza tym komputer sam się nigdny nie
restartuje często np. gdy cos sciagam pozostawiam go bez wylaczania na 2,
3dni i spokojnie sobie chodzi.

Podstawowe parametry
Win2000 SP4, Athalon 1800+ , płyta MSI KT3V chipset VIA KT 333

Pozdrowienia
TomSi